من جهادی ام

کارشناس وپژوهشگرو مشاور فضای مجازی و سوادرسانه ای سربازصفرولایت وبرمدار ولایت

من جهادی ام

کارشناس وپژوهشگرو مشاور فضای مجازی و سوادرسانه ای سربازصفرولایت وبرمدار ولایت

آموزش سوادرسانه ای وتربیت مربی سوادرسانه ای
مشاوره در خصوص آسیب های فضای مجازی وشبکه های اجتماعی
روشنگری در این زمینه
تولید محتوا در زمینه سوادرسانه ایـ - آسیبهای اجتماعی - جنگ نرم - عملیات روانی - جنگ شناختی - هیبریدی و...... - مشکلات جنسی - وابستگی ها - طلاق عاطفی - طلاق و
کلیه مسایل مربوط به فضای سایبری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

جنگ قره باغ

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۵۴ ب.ظ

🇦🇲🇦🇿  جنگ قره باغ  🇦🇲🇦🇿



🚨 نقش جبهه مستکبرین و تشدید جنگ میان این دوکشور 


⭕️ #آمریکا : این کشور که معروف است به شیطان بزرگ، در کشورهای منطقه طی چند دهه گذشته جوی متشنج رو ایجاد کرده و هرروز یک جنگی ،توطئه ایی جدید رو علیه کشورهای حامی ایران، یا کشورهایی که مردم انقلابی و مسلمان و طرفدار ایران دارند، به راه انداخته.


⚠️درقضیه #قره_باغ  هم آمریکا با همین روند، و برای فروش تجهیزاتش و سرگرم کردن #روسیه  و #ایران  در منطقه، حواسشان را پرت از قضیه مهم اسرائیل کنن و اینکه به کثافت کاریهایشان در آنجا ادامه بدن!



⭕️ #ترکیه : این کشور با ریاست رجب طیب عردوغان در پی تشکیل حکومت #عثمانی است و در طی یک دهه اخیر با حمایت از گروهک های تروریستی نظیر داعش/جبه النصره و... توانست خود را در سوریه ببیند و قسمتی از این کشور را به اشغال خود در بیاورد! و طرفی دیگر در پی این حرکات غارت نفت عراق و سوریه و... را در سر میگذراند!



⭕️ #اسرائیل : رژیم منحوس صهیونیستی هم با کمک های امنیتی و اطلاعاتی خود به آذربایجان و ایجاد کردن سفارت در این کشور و باز کردن سفارت آذربایجان در تل آویو، راوابط خوبی با دولت مردان این کشور انجام دادن! 

و هدف صهیونیست ها هم درگیر کردن منطقه به جنگی جدید و سرگرم کردن ابرقدرت هایی همچون #ایران و نگهداشتن ایران در منطقه است. تا حواسشان از مسئله صهیونیست و کارهایشان در #فلسطین پرت شود!



⚠️ مهم ترین نقش و دلیل دخالت این کشورها رو میتوان :


کشور و منطقه ایی جدید رو پایگاه تروریست های داعش و امثال آن درست بکنندو در پی آن منطقه تا سالها درگیر خود خواهد شد بازهم!!



🚨 و همه ی این دلایل به کنار، دلیلی که بیشتر از همه به چشم میخورد :


نگهداشتن امنیت رژیم صهیونیستی است!

                   

ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران  است!

@manjahadiam

در پیامرسانهای ایرانی مارا دنبال کنید 

@manjahadiam  

#رحمن_زنگنه 

بصیرت افزایی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۲
رحمن زنگنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی