من جهادی ام

کارشناس وپژوهشگرو مشاور فضای مجازی و سوادرسانه ای سربازصفرولایت وبرمدار ولایت

من جهادی ام

کارشناس وپژوهشگرو مشاور فضای مجازی و سوادرسانه ای سربازصفرولایت وبرمدار ولایت

آموزش سوادرسانه ای وتربیت مربی سوادرسانه ای
مشاوره در خصوص آسیب های فضای مجازی وشبکه های اجتماعی
روشنگری در این زمینه
تولید محتوا در زمینه سوادرسانه ایـ - آسیبهای اجتماعی - جنگ نرم - عملیات روانی - جنگ شناختی - هیبریدی و...... - مشکلات جنسی - وابستگی ها - طلاق عاطفی - طلاق و
کلیه مسایل مربوط به فضای سایبری

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
نویسندگان

4خرداد روز ملی مقاومت و روز دزفول

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۵۴ ب.ظ

✍ *چهارم خرداد روز ملی مقاومت و پایداری - روز دزفول*

❇ روز ملی مقاومت و پایداری، فرصتی است برای تبیین *"نظریه مقاومت"* . موضوعی اصیل و درست، که معادله های  مقابله با ظالمین و استکبار جهانی را تغییر داده و خواهد داد. 
برای آشنائی با *نظریه مقاومت*، شما را به بررسی بیانات مقام معظم رهبری طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۸  ارجاع می دهم.

❇  *مقاومت* تنها نسخه شفا بخش در مقابل شدت یافتن ظلم و قساوت حاکم بر معادلات جهان است . و معرفی *" الگوهای قهرمانانه مقاومت"* امیدها به تحقق وعده تخلف ناپدیرِ الهی در  قطعیتِ نصرت، و شکستِ ساز و برگ استکبار را در صورتِ ایستادگی، و زنده شدن روح مقاومت،  بیش از پیش ضروری می سازد.

❇ اینکه جبهه کفر و نفاق پس از تحمیل یک جنگ هشت ساله  تمام عیارِ جهانی بر علیه ملت ایران،  به کمترین دستاوردی  نرسیدند مرهون *مقاومت* همه جانبه ملت بزرگ ایران بویژه مردم استانها و شهرهائی است که مستقیما ً زیر آتش ددمنشانه کفر جهانی قرار داشتند . در ابن میان خوزستان خوش درخشید و  در یک بررسی و مقایسه ملی شهرستان *دزفول* به عنوان *نماد مقاومت و پایداری* ملت ایران انتخاب شد .  بنابراین *بزرگداشت چهارم خرداد به واقع تجلیل از مقاومت و پایداری است* که در هر جبهه و هر منطقه از جهان تحقق یابد معجزه می آفریند . 

❇ رسالت معرفی *الگوهای قهرمانانه* بر عهده همه است و در این میان صدا و سیما و نهادها و تریبونهای فرهنگی و سیاستگزار و اجرائی  نقش و مسئولیت بیشتری دارند .

❇ عملکرد مسئولین  کشوری و بویزه استانی خوزستان نشان می دهد که توجه جدی به دغدغه‌های به حق مقام معظم رهبری در معرفی *الگوهای قهرمانانه* ندارد.  
چنانچه مسئولین  کشوری ، استانی و شهرستانی توجه واقعی به مسئولیت خود برای  معرفی دزفول به عنوان شهر نمونه مقاومت  و *الگوی قهرمانانه مقاومت*  داشته و متوجه بودند که در این رابطه وظیفه ملی و جهانی دارند، آنگاه  شرایط با وضع موجود  بسیار تفاوت می کرد. وقتی چنین تحرکی مشاهده نمی شود ، نتیجه می گیریم که اینان درک درست و صحیحی از مسئولیت سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و تاریخی خود ندارند.

اگر کسی از مسئولین ذیربط ادعا کرد که متوجه مسئولیت سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و تاریخی خود هست و در این رابطه  قدمی برداشته، بفرماید . تا ما از قضاوت خود پوزش بخواهیم .

✍رحمن زنگنه
۹۹/۰۳/۰۲ دزفول

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۳
رحمن زنگنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی